Wat is het verhaal achter Klairs?Klairs is een huidverzorgingsmerk dat is opgericht door een dermatoloog die producten wilde leveren die beter waren voor de huid. De filosofie van Klairs is dat natuurlijke ingrediënten het beste werken voor de huid. Door zowel wetenschappelijke als natuurlijke ingrediënten te gebruiken, heeft Klairs effectieve producten kunnen maken tegen een betaalbare prijs. Het bedrijf is zeer snel gegroeid vanwege hun toewijding om producten van hoge kwaliteit te leveren terwijl ze dierproefvrij en betaalbaar blijven. Hoe begon dear Klairs-merk de k-beauty-markt te betreden?Klairs is een veganistisch en dierproefvrij K-beauty-merk dat in 2009 de k-beauty-markt begon te betreden. Ze hebben een zeer sterke aanhang van klanten die van hun huidverzorgingsproducten houden omdat ze natuurlijk en dierproefvrij zijn. In 2009 is Klairs ontstaan vanuit het idee om consumenten te voorzien van natuurlijke huidverzorgingsproducten die vrij zijn van dierlijke vetten en onnodige chemicaliën. Om dit doel te bereiken, vermijden ze parabenen, minerale olie, kunstmatige kleur- of geurstoffen, alcoholen of andere schadelijke ingrediënten. Ze richten zich op het creëren van biologische formules van hoge kwaliteit die voor iedereen betaalbaar zijn, wat hen heeft geholpen een trouwe klantenbasis over de hele wereld uit te bouwen. Hoe groot is Klairs geworden in europa?Klairs is een Koreaans schoonheidsbedrijf dat zijn bereik naar Europa is gaan uitbreiden. In de zomer van 2018 is Klairs begonnen met het exporteren van hun producten naar de Europese markt. Wat zijn de meest populaire producten van Klairs?Klairs is een Koreaans beautymerk dat op vele internationale tijdschriften en tv-zenders te zien is geweest. Klairs is gespecialiseerd in verzachtende crèmes, reinigers, lotions, toners en meer. De meest populaire producten van Klairs zijn hun supple preparation scented of unscented toner, het klairs midnight blue calming cream en het gentle black deep cleansing olie die enorm populair zijn in korea zowel als in europa bij de consument. Producttechnisch is Klairs een zeer gespecialiseerd merk met een grote diversiteit aan artikelen voor elke categorie waarvoor ze produceren. Waar werkt Klairs aan voor de toekomst?Klairs heeft de handen ineengeslagen met Popperoni om een limited edition ‘sparkle box’ te lanceren. De samenwerking omvat een set van vijf producten, die deel uitmaken van de populaire huidverzorgingslijn van Klairs. Deze ‘sparkle box’ in beperkte oplage is de perfecte kerstsokvuller voor elke schoonheidsliefhebber. |
https://kocosmo.nl/ |
